Aktualności
funkcjonowanie ZTM od 01 czerwca br
Informujemy, że od dnia 01.06.2020 r. w tut. Zarządzie Transportu Miejskiego w Rzeszowie zostanie przywrócona we wszystkich sprawach bezpośrednia obsługa klienta. Konieczne będzie jednakże wcześniejsze uzgodnienie terminu załatwienia sprawy za pośrednictwem telefonu lub maila.
Przyjęcie stron będzie się odbywało z zachowaniem obowiązujących reżimów sanitarnych. Każdy z interesantów będzie zobowiązany nosić maseczkę. Na parterze będzie udostępniony płyn do dezynfekcji rąk. Wejście do budynku będzie wyłącznie od strony ul. Stafieja.
Dopuszczalna liczba interesantów przebywających, w tym samym czasie, w jednym pomieszczeniu nie może być większa niż 1 osoba na jedno stanowisko obsługi, z wyłączeniem osób realizujących zadania w zakresie obsługi interesantów.
W dalszym ciągu nie będzie pełniony dyżur w sprawie odwołań od wystawionych wezwań do zapłaty opłaty dodatkowej (tzw. mandatów).
Jeśli Państwa sprawa nie wymaga osobistego stawiennictwa w naszej siedzibie zalecamy załatwianie sprawy telefonicznie, e-mailowo lub za pośrednictwem platformy ePUAP:
– sekretariat: 17 866 0383, e-mail: ztm@ztm.erzeszow.pl
– rozkłady jazdy: 17 866 03 35
– windykacja: 17 86 60 359, e-mail: windykacja@ztm.erzeszow.pl
– bilety: 17 86 60 360; e-mail: sprzedaz@ztm.erzeszow.pl
Zachęcamy także do zakupu biletów za pośrednictwem:
– aplikacji mobilnych: GoPay, moBilet, SkyCash, MPay (bilety jednoprzejazdowe),
– strony zbiletem.pl (bilety okresowe),
– sklepu internetowego ebilet.erzeszow.pl (bilety okresowe),
– biletomatów stacjonarnych i mobilnych.