Zarząd Transportu Miejskiego w Rzeszowie
ul. Trembeckiego 3, 35-234 Rzeszów
przyjmuje podróżnych od poniedziałku do piątku w godzinach : 7:30 – 15:30
Odwołania/Reklamacje w sprawie mandatów.
Podróżni w sprawie odwołań/reklamacji od wystawionych wezwań do zapłaty przyjmowani są w poniedziałki w godz. 12:00 do 16:00. Natomiast w przypadku kiedy poniedziałek wypada w dzień wolny od pracy na stronie internetowej www.ztm.erzeszow.pl umieszczona zostanie informacja o innym/zastępczym terminie przyjmowania podróżnych.
Punkty Obsługi Podróżnego obsługujące podróżnych:
Punkt Obsługi Podróżnego przy ulicy Lisa Kuli 20
Punkt Obsługi Podróżnego przy ulicy Targowa 1
Punkt Obsługi Podróżnego przy ulicy Trembeckiego 3
Punkt Obsługi Podróżnego przy ulicy Krakowskiej 20
Punkt Obsługi Podróżnego przy ulicy Rejtana 65
Punkt Obsługi Podróżnego przy ulicy Rejtana 65
Godziny pracy oraz lokalizacja Punktów Obsługi Podróżnego kliknij tutaj!
Skargi i interwencje
Skargi, wnioski i uwagi o świadczonych usługach należy kierować do ZTM (w tym skargi na kierowców).
Uwagi składać można listownie na adres:
Zarząd Transportu Miejskiego w Rzeszowie
ul. Trembeckiego 3
35-234 Rzeszów
lub pocztą elektroniczną na adres e-mail: ztm@ztm.erzeszow.pl
Uwaga:
W świetle postanowień rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków, ogłoszonego w Dzienniku Ustaw nr 5 poz. 46 rozdz.3 §8 pnk 1 informujemy, iż skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego mogą pozostać bez rozpatrzenia.
Regulamin udostępniania logotypu Zarządu Transportu Miejskiego w Rzeszowie.