Aktualności

Funkcjonowanie ZTM od dnia 16 marca 2020 r.

W związku z ogłoszeniem w dniu 13.03.2020 r. przez Premiera Rzeczypospolitej Polskiej stanu zagrożenia epidemicznego w Polsce, informujemy, że od dnia 16.03.2020 r. do odwołania tut. Zarząd Transportu Miejskiego w Rzeszowie nie prowadzi obsługi polegającej na bezpośrednim kontakcie z klientem.

Zalecamy załatwianie spraw telefonicznie e-mailowo lub za pośrednictwem platformy ePUAP:
– sekretariat: 17 866 0383, e-mail: ztm@ztm.erzeszow.pl
– rozkłady jazdy: 17 866 03 35
– windykacja: 17 86 60 359, e-mail: windykacja@ztm.erzeszow.pl
– bilety: 17 86 60 360; e-mail: sprzedaz@ztm.erzeszow.pl

Wszystkie Punkty Obsługi Podróżnego są nieczynne do odwołania. 

Zachęcamy Podróżnych do wcześniejszego zakupu biletów za pośrednictwem:
– aplikacji mobilnych: GoPay, moBilet, SkyCash, MPay (bilety jednoprzejazdowe),
– strony zbiletem.pl (bilety okresowe),
– sklepu internetowego ebilet.erzeszow.pl (bilety okresowe),
– biletomatów stacjonarnych i mobilnych.