Aktualności

informacja dla podróżnych

Szanowni Mieszkańcy,

Chcemy przeprosić Państwa, za zaistniałą sytuację, za to że przedłużenie ważności karty miejskiej i skorzystanie z bezpłatnych przejazdów dla rzeszowskich uczniów wiąże się dla Państwa z kłopotami i długim oczekiwaniem w kolejkach.

Staramy się obsłużyć Państwa jak najsprawniej. Wszystkie stanowiska w Punktach Obsługi Podróżnego ZTM w Rzeszowie przez cały miesiąc wrzesień jak i obecnie są czynne, ponadto do Punktów Obsługi Podróżnego oddelegowani zostali dodatkowi pracownicy.

Ponieważ działania te okazały się niewystarczające, Prezydent Miasta Rzeszowa zadecydował, że uczniowie z zapisanym na Rzeszowskiej Karcie Miejskiej uprawnieniem do bezpłatnych przejazdów komunikacją miejską w roku szkolnym 2021/2022 ( ubiegły rok szkolny) do 31 października br. mogą korzystać z powyższej ulgi pod warunkiem posiadania aktualnej legitymacji szkolnej (tj. podbitej na rok szkolny 2022/2023).

Dodatkowo, do końca października wydłużona zostanie obsługa podróżnych w trzech punktach, z których korzysta największa liczba mieszkańców. Obsługa pasażerów w punktach w galerii Nowy Świat i Plaza będzie trwała od poniedziałku do soboty od godziny 10:00 do 20:00, natomiast w punkcie na Dworcu Lokalnym przy  ul. Towarnickiego 7, od poniedziałku do piątku od 8:00 do 21:00.

Osoby, które chcą zakupić bilet okresowy bez konieczności wizyty w POP zapraszamy do skorzystania ze sklepu internetowego, poprzez aplikację mPay, stronę zbiletem.pl lub zakup biletu  w biletomatach stacjonarnych. Załączamy również szczegółową informację wyjaśniającą, w jakich sytuacjach osobista wizyta w Punkcie  Obsługi Podróżnego jest konieczna.

Równocześnie prowadzimy prace zmierzające do przystosowania organizacji oraz systemów informatycznych, tak aby w kolejnych latach uniknąć powtórzenia tegorocznych problemów.

 

Możliwości zakupu biletu ZTM w Rzeszowie:

 

♦ w kasowniku za pomocą karty bankowej – bilety 40-minutowe,

♦ biletomat stacjonarny (48 sztuk) – bilety 40-minutowe, 60-minutowe, 24-godzinne, okresowe oraz doładowanie elektronicznej portmonetki. Płatność kartą płatniczą i gotówką,

♦ biletomat mobilny (191 sztuk) – bilety 40-minutowe, 60-minutowe, 24-godzinne, pięciodniowe oraz doładowanie elektronicznej portmonetki. Płatność gotówką (monetami) i kartą płatniczą zbliżeniowo za transakcję do kwoty 50 zł,

♦ sklep internetowy „E-BILET” (https://ebilet.erzeszow.pl) – bilety okresowe oraz doładowanie elektronicznej portmonetki. Płatność kartą płatniczą i przelewem internetowym,

♦ Punkt Obsługi Podróżnego (6 lokalizacji) – dostępny pełny asortyment biletów oraz doładowanie elektronicznej portmonetki. Płatność kartą płatniczą i gotówką

poprzez aplikacje: SkyCash, mPay, moBILET, GoPay, zbiletem.pl – bilety 40-minutowe, 60-minutowe, 24-godzinne na smartfon-a. Płatność kartą płatniczą i przelewem internetowym,

poprzez aplikacje: zbiletem.pl, mPay – bilety okresowe. Płatność kartą płatniczą i przelewem internetowym,

♦ elektroniczna portmonetka zapisywana na Rzeszowskiej Karcie Miejskiej – bilety 40-minutowe – taryfa przystankowa (bez możliwości przesiadki) w systemie „check in – check out”,

♦ kioski i sklepy firm zewnętrznych – bilety 40-minutowe, 60-minutowe, 24- godzinne. Formę płatności ustala właściciel punktu,

 

Punkty Obsługi Podróżnego

Punkt Obsługi Podróżnego Dworzec Lokalny przy ul. Towarnickiego 7

17 748 13 36

od poniedziałku do piątku od 800 do 1730

(w okresie od 6 – 31 października wydłużone do godz. 21)

w pierwszą i ostatnią sobotę miesiąca od 1000 do 1430
w niedziele i święta nieczynny

Punkt Obsługi Podróżnego przy ul. Lisa Kuli 20
17 748 13 46
od poniedziałku do piątku od 1000 do 1930
w pierwszą i ostatnią sobotę miesiąca od 1000 do 1430
w niedziele i święta nieczynny

Punkt Obsługi Podróżnego przy ul. Targowej 1 (parter)
17 748 13 47
od poniedziałku do piątku od 700 do 1430
w soboty, niedziele i święta nieczynny

Punkt Obsługi Podróżnego Galeria Nowy Świat, ul. Krakowska 20
17 748 13 48
od poniedziałku do soboty od 1000 do 1730

(w okresie od 6 – 31 października wydłużone do godz. 20)
w niedziele i święta nieczynny

Punkt Obsługi Podróżnego C.H. Plaza Rzeszów, al. Rejtana 65
17 748 13 49
od poniedziałku do soboty od 1000 do 1730
(w okresie od 6 – 31 października wydłużone do godz. 20)
w niedziele i święta nieczynny

Punkt Obsługi Podróżnego przy ul. Trembeckiego 3

17 866 03 60

od poniedziałku do piątku od 730 do 1430

w soboty, niedziele i święta nieczynny.

Przełom września i października jest okresem wzmożonego  ruchu w Punktach Obsługi Podróżnego w związku z koniecznością przedłużenia uprawnienia do bezpłatnych przejazdów dla uczniów (dotyczy to ok. 13 tys. osób) oraz przyjazdem nowych studentów, którzy chcą wyrobić Rzeszowską Kartę Miejską.

 

Osobista wizyta w Punkcie  Obsługi Podróżnego jest konieczna w dwóch sytuacjach:

♦ Odbiór Rzeszowskiej Karty Miejskiej

Wniosek o wydanie można wypełnić elektronicznie poprzez stronę e-bilet.erzeszow.pl, po czym zgłosić się do dowolnego Punktu Obsługi Podróżnego (Lisa-Kuli, Targowa, Nowy Świat, Plaza, Dworzec Lokalny) po odbiór karty. Zgłoszenie się pasażera z wnioskiem wypełnionym na formularzu papierowym wydłuża czas obsługi; kasjerka musi przepisać dane i zweryfikować. Zajmie to ok.10 min dłużej na każdą osobę w kolejce.

♦ Zapisanie uprawnienia do bezpłatnych i ulgowych przejazdów komunikacją miejską na Rzeszowskiej Karcie Miejskiej

Konieczna jest weryfikacja dokumentów w Punkcie Obsługi Podróżnego. W przypadku uczniów nie ma możliwości zweryfikowania ważności legitymacji szkolnej na podstawie skanu.

W sytuacjach, takich jak zakup biletów jednorazowych, okresowych i semestralnych, zachęcamy do skorzystania z:

♦ biletomatów;

♦ sklepu internetowego ebilet.erzeszow.pl

♦ aplikacji mobilnych

Szczegółowe informacje znajdują się na stronie ztm.erzeszow.pl

tekst alternatywny

Skip to content